Die Jungs & Mädels von Hello Games arbeiten weiter an No Man's Sky und 1.22 der immerhin über 4GB "wiegt" und einige Wünsche der Community umsetzt.
So könnt ihr nun Exocraft Geobays auf jedem Planeten erstellt werden, was bedeutet, dass Bodenfahrzeuge auf jedem Planeten bauen könnt (vorher nur auf dem Heimantplaneten möglich).
Die weiteren Änderungen und Verbesserungen:
- Exocraft Geobays can now be crafted on any planet - this means vehicles can be summoned anywhere (whereas previously, vehicles could only be summoned on your home planet).
- HUD markers have been added to allow you to easily navigate back to an Exocraft Geobay
- Fixed a bug that caused vehicle weapons and mining lasers not to drain charge
- Fixed an issue which could cause the Starship cockpit to vanish when exiting
- Fixed some freighter door texture issues
- Fixed a rare crash when scanning from a vehicle
- Fixed a rare crash when feeding creatures
- Fixed an issue which caused weapons to miss-fire when using Plasma Launcher
- During warp the quick menu now hides properly as intended
- Fixed an issue that prevented base material editing from working on PS4